Excel: savo stulpelio įdėjimas į Pivot table

Categories MS ExcelPosted on

Excel darbai

Susikurti PivotTable jau išmokome. Tačiau, apetitas auga bevalgant. Mūsų poreikiai irgi auga, todėl turimoje Pivot lentelėje atsiranda noras susikurti savo stulpelį, pavyzdžiui prie mūsų turimos prekės kainos turime pridėti dar ir PVM mokestį. Tą galima padaryti dviem būdais. Čia aprašysiu būdą, kurio pats beveik niekada nenaudoju. Tačiau jis yra labai paprastas ir daugeliu atvejų jums turėtų tikti. Apie savo mėgstamą ir dažniausiai naudojamą, antrąjį būdą (naudojant DAX formules), papasakosiu kitame įraše. Read more „Excel: savo stulpelio įdėjimas į Pivot table“

Excel: Pivot Table ir Slicer

Categories MS ExcelPosted on

Excel darbai

Tai, kas vieniems atrodo paprasta ir elementaru, kitiems gali atrodyti sudėtinga. Bet tai yra visiškai normalu, nes kiekvienas turi būti savo srities profesionalas. Pivot table ir Slicer’iai man yra labai elementarūs dalykai, kuriuos naudoju kasdien darbe ir žinau kaip „Tėve mūsų“. Tačiau dažnokai susiduriu ir su kolegomis, kuriems tai yra vis dar nesuprantami arba negirdėti dalykai. Jei dar apie Pivot table ką nors žino, tai apie Slicer’ius iš vis nieko negirdėję. Read more „Excel: Pivot Table ir Slicer“

Peržengus 30-uosius

Categories AsmeniškumaiPosted on

logo

Kažkaip prisiminiau, 90 kažkelintais metais rodytą laidą „Peržengus 2000“ (Beyond 2000). Rodydavo ją, sakyčiau, sekmadienio rytais ir joje spėliojo kokia bus ateitis. Artėjant tokiems apvaliems skaičiams visada įdomu pasvajoti apie ateitį. O dabar visai įdomu pažiūrėti kaip pasikeitė ar pasitvirtino tos prognozės. Read more „Peržengus 30-uosius“

Grybų šventė 2016 (foto)

Categories AsmeniškumaiPosted on

Grybų šventė 2016 (foto)

Paskutinį rugsėjo šeštadienį Varėnoje šurmuliuoja 21-oji Grybų šventė. Ši šventė, mano nuomone, padeda į vietą visas Vilniuje vykstančias muges ar miesto dienas. Ne dydžiu, trukme, ar prekybininkų gausa, bet jaukumu ir pramogomis.

Šiųmetinėje grybų šventėje galima pamatyti automobilių parodą, vyksta mugė, kurios teritorijoje įsikūrę amatų kiemeliai, yra pramogų vaikams, taip pat vyksta grybavimo čempionatas… Ir dar daug visokių koncertų ir pasirodymų. Šventės programą galima rasti čia. Į šventę iš Vilniaus traukiniu galima atvykti per pus pigiau (su 50% nuolaida). Jei nespėjot šiemet, būtinai atvykit kitąmet! Read more „Grybų šventė 2016 (foto)“

Kilo.lt – pakeisk mitybos įpročius

Categories Apžvalgos, AsmeniškumaiPosted on

Jau kuris laikas svarsčiau, kad nebežinau ką valgyti. Pusryčiams tas pats per tą patį, pietums tas per tą patį… Apskritai atsidarius mano šaldytuvą būtų galima išsigąsti, nes jis praktiškai visada tuščias. Pusryčiams – dažniausiai avižinė košė, pietums – kažkas iš šaldymo kameros, arba kartais ką nors suvalgau kokioje kavinėje, vakarienei – koks nors vaisius. Kažką į šaldytuvą įsidėdavau tik savaitgaliams, ir tai dažniausiai būdavo nesveikas maistas. Vienu metu pajutau, kad nebežinau ką valgyti, todėl kilo noras tą kažkaip susitvarkyti.

Kilo.lt mitybos ir sporto planu norėdavau pasinaudoti ankščiau, kai intensyviau sportuodavau, bet vis kažkaip pagalvodavau, „ai, kam čia to reikia, sportuoju ir to man užtenka“. Bet dabar nesugalvojau geresnio varianto, kaip susireguliuoti savo mitybą ir pradėti sveikiau maitintis. O apie sveiką gyvenseną mintys sukasi jau kuris laikas. Sako žmogus keičiasi kas 7 metus, tai matyt, artėjant 30-mečiui, baigiasi kažkuris 7 metų ciklas, nes noriu gyvenime kažką pakeisti. Taip jau sutapo, kad rugsėjo mėnesį Kilo.lt vyko akcija, kurios metu nusipirkus 3 ar 6 mėnesių narystę, tokios pat trukmės vieną dar gaudavai dovanų. Todėl pasiryžau pusmečiui šį reikalą išbandyti.

Pirmas įspūdis

Registruojantis į kilo.lt reikėjo suvesti daug visokių duomenų – apie savo sveikatos būklę, apie gyvenimo būdą, nurodyti norimus pasiekti tikslus… Prisijungus prie sistemos teko įkelti savo pusnuogio nuotraukas, kad kilo.lt komandai būtų aiškiau kaip sudaryti mitybos sporto programą, mat kiekvienas žmogus yra individualus ir probleminės zonos gali būti skirtingose vietose.

Prisijungęs per pirmas kelias valandas gavau mitybos planą, o vėliau ir programą sportavimui. Registruodamasis nurodžiau, kad mano tikslas bus riebalinio sluoksnio mažinimas ir raumenų ryškinimas, tačiau įvertinusi mane dietologė nurodė, kad man dar iki raumenų ryškinimo toli, ir pirmiausiai turėčiau rūpintis tik riebalų deginimu.Gautoje mitybos programoje keisčiausia pasirodė tai, kad valgyti reikia 5 kartus per dieną. Atrodytų metant svorį reikia valgyti kuo rečiau, o čia net 5 kartai per dieną.

Geriausia mitybos plano dalis yra ta, kad vieną dieną per savaitę gali valgyti tiek kiek nori ir tą ką nori! Manau dažniausiai žmonės laikydamiesi dietų ar mitybos planų palūžta, nes nesugeba ilgai atsilaikyti be mėgstamo maisto. Norint ilgalaikių rezultatų reikia keisti mitybos įpročius ir pasirinktu keliu eiti visą gyvenimą. Nes natūralu, kad vėliau sugrįžus prie mėgstamo nesveiko maisto, sugrįžta ir viršsvoris. Tačiau naudojantis kilo.lt mitybos planu nereikia visiškai atsisakyti nesveiko maisto. Šešias dienas per savaite maitiniesi sveikai, o vieną dieną nesilaikant tvarkos nieko blogo neatsitinka.

Pradžia su kilo.lt

Laikytis mitybos ir sporto plano pradėjau po kelių dienų nuo registracijos. Pirmiausia dėliojausi planą, kaip reikės pirkti produktus ir gamintis maistą. Šiaip visai patogiai galima susidaryti dienos ar savaitės pirkinių sąrašus ir viską užsakyti per Barbora.lt. Tačiau aš labiau mėgstu pats į parduotuvę nueiti ir išsirinkti pirkinius.

Suplanuoti pirkinių sąrašus nebuvo labai lengva, teko pasikeisti ir dietologės pasiūlytus patiekalus, nes pvz. vieną kartą per savaitę, vieno valgymo metu turiu suvalgyti arbūzo riekę. Vienos riekės nenusipirksi, o nusipirkus pusę arbūzo jis juk nelauks iki kitos savaitės, tai tokius ir panašius pasiūlymus teko keisti produktais, kurie gali ilgiau laukti, arba galima nusipirkti mažesnį jų kiekį, pvz.: riekę arbūzo iškeičiau į 2 bananus.

Taip pat pirmomis dienomis žiūrėjau įvairius video patarimus, seminarus apie sveiką mitybą, sportą, patarimus kaip apsipirkti parduotuvėje. Žiūrėdamas vieną video, kuriame Vaida Žūsinaitė atsakinėjo į klausimus apie bėgimo treniruotes, sužinojau daug naudingų dalykų. Pvz.: kad bėgant nereikia stengtis įkvėpti tik per nosį, iškvėpti per burną, kvėpuoti reikia taip kaip norisi. Bėgant, organizmui reikia daug deguonies todėl ir įkvėpti ir iškvėpti reikia per burną. Žodžiu, daug naudingos informacijos yra.

Pirmą kartą apsipirkinėti buvo kiek neįprasta, nes prisikroviau pilną krepšį įvairiausių produktų. Maniau, kad prie puodų reikės nemažai laiko praleisti. Bet patiekalų gaminimas, paprastai, trunka ne daug laiko. Registruojantis reikia nurodyti, kiek pageidautum per dieną skirti laiko gaminimui. Įdomu ką valgo tie, kurie nurodo, kad gaminimui laiko neskirs visai…?

Šiek tiek keista buvo pamačius, kad į dieną turėsiu išgerti 2,5 litro vandens, dar keisčiau buvo kai išgerdavau 3 litrus. Įprastai vandens iki to išgerdavau labai mažai… dažnai puodelis arbatos ryte būdavo vienintelis per dieną išgertas skystis. Pagalvojus, tikrai reikėjo kažką daryti ir keisti savo mitybos įpročius. Tai vat, naudojuosi sudarytu mitybos planu jau keletą dienų, kaip seksis siekti tikslų parašysiu vėliau, o gal ir neparašysiu… bus matyt.

 

Tautų mugė 2016 (foto)

Categories AsmeniškumaiPosted on

Tautų mugė 2016

Šitas viršuje man rodė nykščius, prašėsi nufotografuojamas ir sakė, kad jis kadras. Tai tegul jis bus ne šiaip kadras, bet titulinis kadras!

Ketvirtoji aplankyta Tautų mugė. Pradeda jau atsibosti, nes kaip visada nieko labai gero, tai ir foto nedaug. Prieš dvi savaites buvo Vilniaus dienos, tai ten iš vis nieko gero nebuvo, todėl fotoaparato taip ir neteko išsitraukti.

Beje, kitą šeštadienį Varėnoje vyks Grybų šventė – ten tikrai bus įdomiau, atvykite aplankyti.

Read more „Tautų mugė 2016 (foto)“

IP Blocking Protection is enabled by IP Address Blocker from LionScripts.com.