Jump Starter – Power Bankas automobiliui

Categories ApžvalgosPosted on
Jump Starter

Turiu senutę 1996 metų Audi A4. Šiaip smagi mašina, bet turi vieną problemą – kažkas (gal signalizacija) mėgsta iškrauti akumuliatorių. Net vasarą ilgesnį laiką nepavažinėjus, užsivesti jau nepavyksta, jau nekalbant apie žiemą. Jei kas dieną važinėčiau, tai problemos nebūtų, bet kai darbas 15 minučių pėsčiomis atstumu nuo namų, tai variklį užvest tenka kartais tenka kartą per mėnesį. Akumuliatorius labai nepatogioje išimti vietoje, bet žinodamas, kad kitą dieną kur nors važiuosiu, atsitempiu jį į butą ir kažkiek per naktį įkraunu. Bet, žinoma, pasitaiko atvejų kai to nepadarau, ir tada tenka vieną kitą keiksmažodį ištransliuoti, o tada skambinti į „Lietuvos Draudimą“, kad atsiųstų kokį žmogelį su krokodilais, kuris išspręs problemą.

Kartą laukdamas „pagalbos kelyje“ pagalvojau, kad būtų visai jėga turėti kokį nedidelį akumuliatorių/bateriją, kurio energijos užtektų vienam variklio užvedimui. Po ranka tada buvo telefonas, tai prisijungiau prie Aliexpress ir paieškojau. Kinijoje, tikriausiai, viską galima nusipirkti, tai tokį dalyką vadinamą Jump Starter’iu suradau greitai.

Jump Starter kelionė

Jump starteris iki manęs keliavo labai ilgai, nes atkeliavo tik po antro užsakymo. Pirmą kartą nurodžiau, kad pardavėjas jį man išsiųstų Nyderlandų paštu. Po kelių savaičių patikrinęs kur yra siuntą pamačiau, kad ji jau Nyderlanduose ir kad ji nepraėjo patikrinimo rentgeno spinduliais. Pardavėjas pažadėjo išsiaiškinti kodėl taip atsitiko. Vėliau parašė, kad visko su tais paštais būna, ir nieko čia nepadarysi, todėl grąžino pinigus ir palinkėjo sėkmės.

Kai užsisakiau jump starterį iš kito pardavėjo, laikiau špygas, kad tik vėl per postNL siuntos neišsiųstų, nes kiek išsiaiškinau, pasirodo paštu siųsti ličio baterijas yra draudžiama. O pardavėjas, kaip tyčia, jas vėl išsiuntė Nyderlandų paštu. Tačiau sėkmė buvo mano pusėje ir po dviejų mėnesių laukimo, jump starteris atkeliavo pas mane.

Jump Starter

Artėjant žiemai, Jump Starter’is ypač reikalingas dalykas, nes šaltis dažnai ir patikimus akumuliatorius pribaigia. Turėti draudimo pagalbą gerai, bet ją išsikvietus dar kokią valandą palaukti tenka kol atvyks, o čia prijungi, pyst ir variklis dirba. O be to, kad gali užvesti automobilį, tai jis dar gali įkraudinėti praktiškai visus elektroninius įrengius, kaip antai telefonus ar net laptopus. Dar jis mirksi SOS signalą, ir gali atstoti plaktuką su kuriuo galima išdaužti automobilio stiklą, ir kaip sako pardavėjas, dar juo galima užvažiuoti plėšikams per galvą. Žodžiu leidžiantis į kokią kelionę šitą daiktą į automobilį reikia įsidėti patį pirmą.Jump Starter

Pilnai šito aparato išbandyti nepavyko, nes automobilio akumuliatorius dabar gerai veikia. Bet kai atsiras galimybė apie tai būtinai parašysiu. Tačiau viską ką prie jo jungiau krovė puikiai. Su juo atkeliavo daug įvairių kištukų, tai prijungti pavyks bet ką. Sveria jis nedaug, tai manau, pilnai atstos mano pernai susirinktą powerbanką.

Specifikacijos

Dydis: L175W80H30mm
Svoris: 400g
Charging mode: CC/CA 12V 1A
Output: 5V-2A, 15V-2A, 16V-3.5A, 19V-3.5A
Car boot voltage: 12V
Boot current: 300A
Peak current: 600A
Turėtų atlaikyti daugiau nei 3000 įkrovimų/iškrovimų
Pilnai įkraunamas per: 4~5 valandas

10 comments

  1. Tai kaip per šalčius šiuos neprireikė? Šiaip įdomus dalykas. Aš tai mašiną keičiau, kai per dažnai pradėjau prideginėti. Žiūriu, kad daugiau kaip 45 eurus suplojau. Žymiai 🙂

    O kaip jis veikia, pridedi prie akumo ir palauki kos šiek tiek pakraus? Nes kiek man teko, tai kitą mašiną kai prijungi, tai pastoviai reikdavo dar palaukti, kol šiek tiek įsikraus, nes taip neužtekdavo jėgos. Ai, o kas čia per draudimas keistas pas tave. Tipo, bet kada, bet kur neužsivedė, pvz. Nidoje, skambini ir atvažiuoja užveda? Tai kam tau poverbankas? Ryte atsikeli, skambini į draudimą, kol nusiprausi, pabėgioji, sumuštiniai su kava, žėk ir atvažiavo, užvedė, gali važiuoti. 🙂 Tau ir akumo net nereik išvis 🙂

    1. Per šalčius neteko išbandyt 🙂 o veikia tai paprastai – atjungi pirmiausia klemas nuo akumo ir šitą aparatą prie jų prikabini, nes jei akumo neatjungsi, tai neužteks jam smarvės 🙂 ir kai prijungi, užvedi mašiną. Tada per 30 sekundžių reikia jį atjungti ir tada klemas uždėti vėl ant akumo (aišku galima ir vieną kurią klemą nuimt 🙂 ).

      Man atrodo, Lietuvos Draudimas dabar standartiškai siūlo paslaugą „Pagalba kelyje“. Kituose lyg papildomai užsakyti ją reikia. Tai šiaip labai gerai, nes bet kur atvažiuoja ir užveda. Dar net benzino atveža jei kur kelyje pasibaigia (aišku už benziną susimokėti reikia, bet atvežimas nemokamas). Bet iš esmės visoje Lietuvos teritorijoje turi atvažiuoti. O papildomai primokėjus dar gali gauti ir pagalbą visoje Europoje. Neatsimenu tik kiek tas kainuoja, seniai jau man tą siūlė.

      O užvedinėjo man jau du kartus. Dažniausiai man prireikia, penktadienį, kai jau į kaimą išvažiuot noriu. Ir nusėdęs akmumas visada staigmena būna. Pvz vieną kartą atėjau ketvirtadienį patikrinau – vedasi, viskas gerai, penktadienį atėjau važiuot – jau nebe 🙂

      1. Ui, kažkaip veikiančiam varikliui klemus junginėti truputį baisoka man, bet šiaip jo, logiška, kad taip reikia.

        Dar ir benzo atveža? Joma jo, reikia žmonai šitą draudimą paimti, o tai pastoviai aš jai vežioju. Nors pas ją matyt esmė, kad man už benzą nesusimoka 🙂

        1. Negalima dirbant varikliui atjungti akumuliatoriaus, prisidirbti daug problemų galima.

          „NIEKADA nebandykite atjungti akumuliatoriaus veikiant varikliui. Akumuliatorius automobilio elektros sistemoje veikia kaip filtras, išlyginantis nuolatinės srovės pulsavimą.Pulsuojanti srovė gali sugadinti brangią elektros įrangą (kompiuteri, radiją, įkrovimo sistemą ir pan.).
          Daugiau informacijos: http://www.visainfo.lt/akumuliatoriu-abc-akumuliatoriaus-veikimas-konstrukcija-ir-charakteristikos-958

          1. Iš esmės automobilis nuo akumo atjungtas būna tik kokią sekundę – kol perjungi nuo jumpstarterio (nes kol akumas atjungtas jumpstarteris atlieka akumo funkciją).

            1. Nerizikuočiau 🙂 Jumpstarteris turėtų realiai atlikt pakaitinio akumuliatoriaus funkciją arba kai prikurinėjame nuo kito auto 🙂

              1. Viskas ten su atjunginėjimu gerai. O jei norisi viską padaryti teisingai, tai reikia prijungti akumuliatoriaus gnybtą dar neatjungus būsterio. Reikia viską daryti vikriai, be abejo, bet problemų su tuo tikrai nėra.

Parašykite komentarą

%d bloggers like this: