Xiaomi M365 paspirtuko apžvalga

Categories ApžvalgosPosted on

Egzistuoja dvi M365 paspirtukų versijos – Kiniška ir Europinė. Pas mane Kiniškos versijos paspirtukas, todėl atidaręs dėžę be jo paties radau šlangutę pompai, kad būtų patogiau prisipūsti padangas ir keletą varžtų, kuriais reikėjo priveržti vairą, raktą varžtams, įkroviklį ir visokių kiniškų instrukcijų ir aprašymų. Europinėje versijoje dar būtų buvę dvi atsarginės padangos.

Dar vienas kiniškos versijos trūkumas (nors gal ir ne trūkumas), tas kad paspirtuko nustatymus keisti galima tik Mi Home programėlėje, Europinės versijos paspirtukai gali prisijungti ir prie Segway Ninebot programėlės. Taip yra todėl, kad M365 ir Ninebot paspirtukus gamina ta pati gamykla.

Dizainas

Kaip ir visi Xiaomi prietaisai, paspirtukas yra minimalaus ir paprasto dizaino. Ant vairo, dešinėje yra greičio svirtis, kairėje stabdžių rankenėlė. Vare taip pat įmontuotas žibintas, kuris naktį kelią apšviečia iš ties neblogai. Paspirtuko variklis įmontuotas į priekinį ratą, stabdoma galiniu – ratu su diskiniais stabdžiais. Virš galinio rato esančiame purvasaugyje įmontuota lemputė, kuri įsijungia stabdant. Paspirtuko baterija yra apačioje po platforma ant kurios stovima. Taip pat paspirtukas dar turi atraminę kojelę.

Važiavimas

Paspirtukas įjungiamas vienintelio mygtuko, esančio jo vaire, paspaudimu. Vieną kartą paspaudus įsijungia, tada reikia pasispirti ir paspausti greičio svirtį. Pirmą kartą važiuojant, nereikėtų jos stipriai nuspausti, nes greitis kyla labai greitai. Todėl pirmam kartui galima įsijungti ECO režimą – du kartus greitai paspaudžiant įjungimo mygtuką. Apie įjungtą ECO režimą informuoja, vaire esanti apatinė lemputė – jį pradeda šviesti žaliai. Norint ECO režimą išjungti, reikia vėl su kartus greitai paspausti tą patį mygtuką.

Paspirtuko padangos yra su pripučiamomis kameromis. Internete skaičiau, kad jas reikia stipriai pripūsti (iki kokių 4 atmosferų), nes kitu atveju važiuojant per duobes gali sprogti. Aš dar papildomai užsisakiau tokias padangas. Jos neturėtų būti per kietos, bet nebus baisu važiuoti per duobes.

Žinoma, mieste smagiausia yra važiuoti raudonu asfaltu padengtu dviračių taku. Kur lygiai sudėtos naujos šaligatvių plytelės – irgi neblogai. Tačiau ten kur šaligatvis senas, ir plytelės nors šiek tiek pasivarčiusios, važiuojant atrodo, kad ir smegenys iš galvos išsikratys. Visgi maži paspirtuko ratai labai jautrūs kelio dangos nelygumams. Bet apskritai, pats važiavimas yra labai smagus.

Man pasisekė, kad nuo darbo iki namų atstumas yra santykinai nedidelis – apie 7-8 kilometrus. Važiuojant troleibusu, kelionė trukdavo apie 40 minučių. Paspirtuku iki darbo nulekiu per 30 minučių. Šalia darbo tenka užkilti į gan statų kalną. Abejojau, kad paspirtukas tą kalną įveiks. Tačiau jokių problemų jam į kalną važiuoti nėra, nereikia net papildomai pasispirti ar įsibėgėti.

Baterija

Grįžus iš darbo į namus, baterijos dar lieka virš 40 procentų ir net žinant tai, kad šioje kelionėje įveikiamos dvi nemažos įkalnės. Pagal aprašymą, baterijos turėtų pakakti 30 km atstumui. Gal ir įmanoma tiek nuvažiuoti, pats neišbandžiau, tačiau internete skaičiau, kad daugiausia pavyksta iki 25 km nuvažiuoti. Baterijos minusas – ilgas įkrovimo laikas apie 5,5 valandos.

Beje paspirtuko baterija yra įkraunama ir riedant nuo kalno, ar stabdant. Tik abejoju, kad tokiu būdu galima įkrauti bateriją juntamai, tai esu nusistatęs minimalų įkrovimo lygį.

Tai gal būtų tiek. Apskritai, tai šitie paspirtukai yra antras geriausias žmonijos išradimas po kompiuterio – labai patogu ir labai smagu jais važinėti.

Paspirtuką galima įsigyti štai čia. Mažiau, kažin ar kainuos nei dabar.

13 comments

  1. Apzvalga skurdoka, bet yra kaip yra. Jei palygintumete su kitomis panasaus kaino segmento paspirtukais, suprastumete, kad ratai nera mazi. O pripuciamos padangos – didelis privalumas. O max atstuma zmones nuvaziuoja daug didesni (ne visi) ir jis siekia virs 30 km. Tai tiek. Aciu uz trumpa apzvalga.

    1. Na, aš ir nelyginu ratų dydžių, tik sakau, kad jie maži, todėl kelio nelygumai labai jaučiasi. Dėl atstumo, tai jo, tikiu, kad galima toliau nuvažiuoti. Šiandien pravažiavau 23 km ir dar buvo likę ~32 procentai baterijos.

  2. Antras geriausias? Reikia iš tavęs skalbimo mašiną atimt, gal seniai rankom neskalbei kokios nors patalynės, kad taip kalbi. Šaldytuvą irgi atimt. Ir apskritai išbuožint reiktų iš pagrindų.
    O krovimo laikas tai tikrai didokas, bet patogu būtų darbe kraut, kaip tik iki važiavimo namo įsikrautų.

  3. Kiniška versija gali prisijungti bei keisti nustatymus ir prie Segway-ninebot ir prie Mi Home programėlių, o EU versija tik prie Mi Home. Sumaišei truputį, tiesa su sena Segway programėlės versija veikia ir EU 🙂

  4. O man tai patiko apžvalga, labai konkreti ir aiški, ačiū už įdomią info. Ai, ir video superinis, nesitikėjau tokio 🙂 Su dronu darei, ane, kietai. Ir užmušė, kad tai antras geriausias išradimas po kompiuterio. Oho. Ne, nu, oho. Dabar būtinai reiks ir man išmėginti, nesu bandęs. Jei patiks, pirksiu ir aš. Hmz, tik man dviejų reiks, kad su dukra važinėtume. Ir blin, jei užtrauks namo į kalną, tai būtų fantastika, nes dviračiais nevažinėjam vien dėl to kalno, kai grįžti namo reik.

    1. Ačiū, aha, su savo dronu skraidžiau 🙂 buvo sudėtinga viena ranka laikyti paspirtuko vairą, kita – drono pultą 🙂 Kad patiks, tai galiu garantuoti, nes ir mano tėčiui patiko ir jo broliui, ir šiaip visiems, kam daviau išbandyt 😀 tik jei kalnas status, tai jums jau gali reikėti kokio galingesnio…

      1. Oba, pats važiavai ir pats filmavai. Aukštas pilotažas. O kalnas status, su dviračiu labai labai sunkiai įvažiuoju, praktiškai ne 🙁

        1. Iš tiesų, tai dronas turi funkciją, „Active Track“ 🙂 ją įjungus, pažymi objektą ir tada jau jis pats tave seka ir filmuoja 🙂 sudėtinga tik buvo važiuoti vieną ranka paspirtuko vairą laikant 😀

Parašykite komentarą

IP Blocking Protection is enabled by IP Address Blocker from LionScripts.com.
%d bloggers like this: